Náměty pro cvičení

Zde uvedu několik inspirací pro domácí cvičení.

Nechte se inspirovat úspěšným příběhem obézní slečny. Je zřetelně vidět, jak obrovské úsilí jí to na počátku stálo. Měla ale cíl a vůli toho dosáhnout. Byla odměněná krásným výsledkem. Nemyslíte?

Jedno je jisté - bez určitého úsilí není možné očekávat výsledky. Nemusejí být ani tak rychlé jako v tomto videu a nevyžadují pobyt v posilovně. Většinu uvedeného nebo podobné cviky lze provozovat doma nebo v přírodě. Přeji pevnou vůli a podobný úspěch!

Tipy pro předškoláky

Jak si doma zacvičit?

Uvádím několik tipů na zábavné domácí cvičení s malými dětmi. Nebo snad chcete říct, že pro své milované dítě nenajdete ani oněch 7 minut společné zábavy ?

Tipy pro školáky:

Úplně nejjednodušší varianta k cestě ke cvičení. Dechová cvičení a lehké pozice jógy.

Máte rádi tanec? Přidejte si větší záběr třeba se zumbou. Nebo si na YouTube najděte něco jiného.

Kompletní cvičební sestava nízké intenzity pro začátečníky. Bez skákání.

Ani obezita není překážkou, jak ukazuje toto video. Stačí upravit tempo ... a vlastně - rozhodnout se.

HIIT cvičení (high intensity interval training) je vysoce intenzívní cvičení trvající kratší dobu.

5 minut HIIT - pro začátečníky

5 minut HIIT pro spalování tuků. Opakujte 3-4x.

7 minut HIIT pro celou rodinu